Návod
KOMPLETNÍ NÁVOD NA VAMPIRE: THE MASQUERADE – BLOODLINES
Poznámka: Tuto hru lze zakoupit současně s 160. číslem časopisu SKORE......návod je pro českou verzi hry
Zahájení hry
Vyberte si postavu, která nejlépe odpovídá vašemu vkusu a společně se ponořme do nočního velkoměsta, ze kterého si odnesete bezpochyby nevšední herní zážitek. Následující řádky (které částečně vznikly i za pomoci GameBanshee) zdaleka nejsou jediným možným řešením daných problémů, neboť k většině úkolů lze přistupovat několika odlišnými způsoby - proto se nebojte experimentovat a hledat své vlastní postupy. Nepovinné úkoly jsou vypsány vždy po posledním povinném úkolu v dané lokalitě. Pokud narazíte na zamčené dveře, nadopujte se disciplínou Hlas krve a otevřete je šperhákem, je zbytečné to pokaždé zmiňovat zvlášť. Takže – vzhůru do hry!
Po shlédnutí úvodní animace vám poněkud svérázný upír Jack nabídne seznámení se základy hry. Doporučuji vám jeho nabídku přijmout.
1. DÍL - SANTA MONIKA
Tak kdepak tě mám, Mercurio? (Wherefore Art Thou, Mercurio?)
Po skončení úvodní lekce se objevíte ve svém bytě v Santa Monice. V zásuvce leží peněženka se stem dolarů do začátku, v koupelně se válí na zemi hodinky a na zrcadle je lahvička pilulek. V lednici se chladí několik krevních balíčků. Vše posbírejte a z papíru na stole si zjistěte heslo k mailům na svém počítači (slunicko) a proberte se jimi. Dozvíte se, kde najdete Mercuria. Vyjděte ze svého příbytku. Před dveřmi jednoho z bytů leží noviny, přečtěte si je – do deníku se vám zaznamená nový vedlejší úkol (Festival smrti), o něm bude řeč ještě mnohokrát, hlavně v příštích dílech návodu.
Vyjděte na ulici a bezdomovci místo darování peněz raději vysajte krev (nezapomeňte mu samozřejmě trochu nechat). Po pár krocích se spustí animace, jak se Mercurio z posledních sil plazí do jednoho z domů. Jděte za ním po krvavých stopách až do jeho bytu. Promluvte s ním, dostanete další úkol hlavní dějové linie - získat zpět výbušninu Astrolite a pokud možno i Mercuriovy peníze.
Hurá na surfaře (Surf’s Up)
Dojděte podle mapy na parkoviště a řiďte se cedulemi s nápisem Vstup na pláž, po chvíli dorazíte na pláž. Osloví vás neznámá žena a řekne vám, kdo zbil Mercuria a kde je. Vyjděte tedy po schodech nahoru a jednoduše umlaťte k smrti všech pět nepřátel. Z místnosti s chemikáliemi vezměte hledanou výbušninu. Mercuriovy peníze se nachází ve větrací šachtě v prádelně. Na stole v pokoji ještě leží autorádio, které můžete prodat Tripovi v zastavárně.
Alternativní řešení: Propližte se dírou v plotě a do domu vstupte zadním vchodem. Hledané předměty posbírejte aniž byste bojovali s nepřáteli. Alternativní řešení pro ženské postavy: S dostatečně vyvinutou dovedností svádět můžete svést stráže a za dosažení svého cíle zaplatit tělem. Pokud jste si dříve na ubytovně přečetli noviny a půjdete nahoru na molo, uvidíte scénu vraždy a zajistíte si tak posun v nepovinném questu Festival smrti.
Výbušný start (Explosive Beginning)
Od Mercuria dostanete úkol vyhodit do povětří sklad využívaný Sabbatem. Jediný, kdo vás dokáže dostat dovnitř, je Nosferatu jménem Bertram Tung. Ten se ale skrývá kvůli nepřátelství s majitelkou klubu Azyl Terezou Voermanovou. Vydejte se tedy do zmíněného klubu, kde barmana přesvědčte, aby vás za majitelkou pustil. Při následném rozhovoru s ní se dozvíte, že je ochotná Tungovi odpustit pouze pokud odstraníte kletbu z jejího hotelu u moře.
Duch straší o půlnoci (The Ghost Haunts at Midnight)
Sestupte do stok kterýmkoliv kanálovým poklopem a pomocí klíče od Terezy si otevřete zamčené dveře u východu označeného „Vstupní bod A“. Z kůlny před hotelem seberte klíč od vstupních dveří a vejděte do hotelu. Mějte na paměti, že v hotelu straší, budou se dít věci... O tom, co se zde událo, si můžete přečíst z porůznu poházených výtisků novin. Jděte po schodech nahoru, propadnou se s vámi do sklepení.
Projděte chodbou a dejte se napravo až narazíte na zeď, kterou rozbijte. Přečtěte si noviny a z jedné z praček v prádelně vyndejte klíč od kotelny. Nyní sejděte po schodech dolů (dívejte se po červeném světle) do místnosti s bojlery. Na konci místnosti aktivujte spínač a vraťte se tam, kam jste se původně propadli. Nyní již půjde použít výtah. Vyjeďte do druhého patra a z pokoje rodičů seberte klíč od dalšího pokoje. Vejděte do pokoje na opačné straně stejného podlaží – duch zavražděné ukazuje na dveře. V této místnosti rozbijte desku na podlaze a seskočte do baru, odkud se pomocí malého výtahu dostaňte do kuchyně.
Zde si přečtěte deník ženy žárlivého muže. Dostanete nepovinný úkol Osvobození ducha, který splývá s právě řešeným questem. Jakmile dočtete deník, začnou kolem vás létat předměty, které po chvíli vyrazí dveře a vy budete moci pokračovat do další místnosti. Vstupte do ventilační šachty, na jejímž konci rychle vyskočte na žebřík (pozor na padající výtah), po němž vylezte do třetího patra. V jednom z pokojů můžete najít v nočním stolku artefakt „Bodlák Weekapaug“. Vydejte se chodbou nalevo od výtahu, v pokoji za druhým výtahem vylezte dírou ve stropě do čtvrtého patra. Vyhněte se ohni a propližte se pod nebezpečnými plyny tryskajícími ze zdi. Dojdete do místnosti, která bude náhle vypadat jak za novoty. Seberte přívěsek a vraťte se do klubu Azyl.
Naneštěstí je Tereza pryč a její dvojče Žaneta touží po onom přívěsku. Nicméně jí ho nedávejte, neboť by quest Osvobození ducha nebyl splněn. Místo toho jí slibte laskavost v podobě zničení obrazů v Galerii Noir. Získáte tak další povinný quest – Řezanka, který je ale opět spjat s úkoly předchozími. Jděte tedy ke zmíněné galerii. Poznámka: Žanetě můžete také laskavost odepřít, pokud jste tak učinili, v tomto momentě si promluvte s policejním důstojníkem a přeskočte k dalšímu questu.
Řezanka (Slashterpiece)
Do galerie se dostanete několika způsoby. Policejního důstojníka můžete buď přemluvit, aby vás prostě pustil nebo na něj použijte přesvědčovací disciplínu (pouze pro klany Malkavian a Ventrue). Další možností je se za důstojníka proplížit a omráčit jej vysátím části jeho krve a následně rychle použít zadní vchod. Alternativní cesta dovnitř vede ještě plotem na parkovací rampě.
Ať tak či onak, až budete uvnitř, nožem poničte obrazy v pořadí Kain zabíjí Abela, Bůh proklíná Kaina, Kain potkává Lilith a nakonec Kain zavrhuje Lilith. Objevivšího se démona zabijte. Můžete ještě ukrást 250 dolarů z pokladničky, ale ztratíte bod humanity. Odejděte hlavním východem a vraťte se do Azylu za Terezou, které dejte přívěsek z prokletého hotelu. Ta ale nebude vašimi činy příliš nadšená, takže pro ni budete muset udělat další laskavost.
Zlá krev (Bad Blood)
Na žádost Terezy zajděte do podniku Jídelna za její sestrou. Místo ní ale na vás budou čekat čtyři ozbrojenci. Zpacifikujte je a zvedněte telefon, volá vyděšená Žaneta. Než se jí vydáte na pomoc, seberte brokovnici od jednoho z mrtvých nepřátel.
Sourozenecká rivalita (Sibling Rivalry)
Zpět v Azylu se stanete svědky hádky mezi oběma sestrami a vyjde najevo, že se vlastně jedná o jednu a tutéž těžce schizofrenickou osobu. Do hádky se budete moci aktivně zapojit. Přidejte se na jednu nebo na druhou stranu a konečně budete moct zajít za Nosferatem Tungem. Pokud máte přesvědčovací schopnost minimálně na úrovni 4, můžete sestry přimět ke společné koexistenci, získáte tak o zkušenostní bod navíc.
Zajděte tedy za několikrát zmíněným kontaktem, který se skrývá v prázdné nádrži na ropu. Promluvte s ním a budete přeneseni do skladu Sabbatu. Jedná se o poměrně rozsáhlou bojovou zónu. Nejjednodušším řešením je prostě všechny nepřátele rozsekat, rozstřílet, vysát nebo jinak zlikvidovat. Některé z nich sice můžete obejít, ale pořádnému krveprolití stejně nezabráníte.
Až zlikvidujete vše, co se hýbe, vejděte do kanceláře ve druhém patře a umístěte nálož do stolu. Do výbuchu zbývají jen tři minuty, takže musíte spěchat pryč. Po cestě narazíte na dva ghouly, kterých se zbavte za pomoci brokovnice nebo čehokoliv, co máte zrovna po ruce. V poklidném tempu byste měli najít cestu pryč. U východu se setkáte s tajemným Gangrellem jménem Beckett. Promluvte si s ním. Objevíte se opět u Nosferata Tunga. Vaše povinné úkoly v Santa Monice jsou u konce, taxíkem se můžete vydat do Centra...
NEPOVINNÉ QUESTY
Níže následuje výčet všech úkolů, které se žádným způsobem nevztahují k hlavní dějové linii. Splnit je tedy můžete, kdykoliv budete mít náladu:
Jak těžké je být Mercuriem (The Pain of Being Mercurio)
Pokud budete s Mercuriem mluvit déle, ještě dostanete úkol získat prášky pro zmírnění bolesti. Vydejte se tedy na nedalekou kliniku. Pokud jsou vaše přesvědčovací schopnosti na úrovni, můžete přemluvit sestřičku, aby vás pustila dále, pokud tomu tak není, použijte postranní vchod. Když už jste tady, stavte se v pokoji číslo 1, kde nechte zraněnou ženu napít se vaší krve, nebudete litovat. Na stejném podlaží najděte místnost označenou štítkem “Dr. Malcolm St. Martin”. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob je dveře otevřít paklíčem. Budete se ale muset pravděpodobně posilnit disciplínou Hlas krve. Uvnitř najdete morfium, které doneste Mercuriovi.
Krvavé svinstvo (Bloody Mess)
Přečtěte si e-mail od prince LaCroix na svém laptopu. Musíte ukrást krev vlkodlaka z kliniky, aby nemohla být otestována. Nachází se ve druhém patře v místnosti s označením „Sledované látky“. Dveře a sejf otevřete pomocí počítače v místnosti „CIS“. Heslo získáte buď hacknutím počítače nebo pokud nemáte tuto schopnost dostatečně vyvinutou, pročtěte si maily na ostatních počítačích; dá se to zjistit z nich. Každopádně heslo pro dveře je „dosage“ a heslo pro sejf je „paige“. Ze sejfu vyndejte krev a vraťte se s ní na svou ubytovnu. Nechte ji ve schránce (schránky jsou hned nalevo od hlavního vchodu). Až se do schránky podíváte příště (musíte opustit ubytovnu), bude tam 150 dolarů. Z doktora Malcolma se dá po přečtení jeho emailů milence vymámit 75 dolarů. Peníze si pak budete moct vyzvednout u sebe v poštovní schránce (thx to miso).
Odměna za lovce (A Bounty For the Hunter)
Zajděte do kanceláře Arthura Kilpatricka. Ten vám dá za úkol zjistit, co se stalo s jeho najatým lovcem odměn. Dostanete klíč od apartmá číslo 1 ve stejné ubytovně jako jste prve našli Mercuria. V jeho příbytku seberte klíč od tetovacího studia a seberte věci okolo. Heslo k jeho počítači je „lmalia“. Opusťte hotel a jděte do tetovacího salónu. Zvedněte telefon a nabídněte se jako model pro Stana Gimbla.
Jděte tedy do jeho působiště (Gimbleyho protézy), zazvoňte a představte se. Budete vpuštěni dále s tím, že máte na Stana počkat. Nicméně neváhejte a v následujících místnostech se snažte jít pořád dolů, po cestě seberte pytlík s krví. Až dojdete úplně dolů, Stan vás napadne třímaje v rukou utrženou lidskou ruku. Zabijte ho, propusťte vězně a vraťte se k Arthurovi.
Na útěku z kauce (Jumpin‘ the Bail)
Obdržíte jej od Arthura Kilpatricka po splnění výše popsaného úkolu. Navštivte byt Marian Muriettové, která je náhodou vaše sousedka (dveře přímo naproti od vašeho bytu). Dovnitř se dostanete pomocí náhradního klíče za květináčem. Uvnitř si poslechněte záznamník a vraťte se k Arthurovi. Dostanete úkol Hon na Muddyho, ale o tom až příště...
Lovený lovec (The Hunted Hunter)
Při první návštěvě kliniky jste se setkali s ghoulem Knoxem, promluvte si s ním pak v klubu Azyl. Nabídněte mu pomoc, zkuste z něho vypáčit další informace ohledně jeho plánů. Na řidičáku, který vám Knox dal, je jméno Virgila Crumba, tak si jej zjistěte v kartotéce u Arthura Kilpatricka. Jeho mrtvola leží v márnici, v nejnižším patře kliniky. Informace o jeho mrtvole si zjistěte z nedalekého počítače (heslo „Cowbell“). Ze skříně stojící v rohu márnice vyndejte Crumbovy klíče od Foxy Boxes. Je to budova naproti Azylu, tak se tam vydejte. Uvnitř budete napadeni asijským upírem Cathayanem, kterého zabijte. Pak se vraťte ke Knoxovi.
Regentova hádanka (The Regent’s Riddle)
Na papíře na stole ve svém bytě najdete tajemnou pozvánku od upíra jménem M. Strauss...
Zřídlá krev (Thinned Blood)
Získáte jej od chlápka jménem E stojícího na pláži (je svlečený do půl těla). Jděte do Jídelny, kde si promluvte se zdejší šéfovou Doris. Můžete z ní vymámit 50 dolarů jako úplatek, pokud řeknete, že jste z hygieny. Po chvíli hovoru vám dá peněženku s osobními věcmi Lily. Nyní se vydejte do kanceláře Arthura Kilpatricka, kde si v kartotéce vyhledejte jméno Rolfa Totena. Podle zde získaných informací jděte tedy na parkoviště a hledejte červené auto s kalifornskou SPZ GUYCONI. V kufru automobilu najdete Lilyin deník.
Vydejte se na kliniku a dojděte až do márnice dole. V počítači si zjistěte informace o Jane Doeové. Ve zdejší prádelně odsuňte prkno blokující díru ve zdi stranou a projděte. V jednom z počítačů můžete zjistit číselnou kombinaci k lednici s Lily. Jméno aplikace je „freezers“ a heslo je „ambrosia“. V prvním mrazáku nalevo otevřete dveře pomocí získané kombinace (1969). Propusťte Lily. Teď jste pěkně naštvali chlápka jménem Vandal, který vám odmítá dále prodávat krev. Můžete jej buď přemluvit, použít disciplínu nebo podplatit, aby svůj názor změnil. Ještě je tu možnost najít mu jinou oběť místo Lily.
Náhrada za Lily (Replanting a Lily)
Pokud tedy nechcete platit a nepodařilo se vám Vandala přesvědčit, aby vám krev dále poskytoval, zajděte do klubu Azyl, kde si ve druhém patře promluvte s Danielle. Tu můžete přemluvit, aby navštívila kliniku, čímž ale přijdete o dva body humanity. Upřímně řečeno se dá ale hrát naprosto bez problémů, i když si nekoupíte u Vandala ani kapku krve.
2. DÍL - CENTRUM
Je načase vydat se za princem LaCroix a povědět mu o vašem úspěchu. Až se trochu rozkoukáte v novém prostředí, vydejte se směrem k Ventrue Tower a sdělte princi dobrou zprávu. O selhání Mercuria raději pomlčte, neboť byste od něj později nemohli nakupovat zbraně. Dostanete za úkol zjistit, co je uloženo v ankaranském sarkofágu na lodi Elizabeth Dane.
Dostaveníčko s Elizabeth (Elizabethan Rendezvous)
Podle princova příkazu se nejprve vypravte do baru Poslední Runda, který se nachází na okraji města a promluvte si zde s Ninesem Rodriguezem. Pak si vezměte taxi a vraťte se do Santa Moniky, kde na vás na pláži bude čekat člun. Nastupte do něj. Ocitnete se u obrovské lodi, na kterou se dostanete po provazovém žebříku. Přesvědčte podplaceného policistu, že jste novinář. Získáte první hledaný předmět - policejní hlášení. Řiďte se pokyny důstojníka a vyhněte se strážím. Protože je podplacený důstojník odvolal pryč, dostanete se bez potíží až do řídící místnosti. Heslo k řídícímu počítači vám sdělil policista (majak), do toho druhého se dostanete pomocí hesla AntonioBay. Takže si odemkněte všechny dveře a zapněte kamery.
Proklikejte se jednotlivými pohledy, až spatříte ankaranský sarkofág. Slezte dolů a vejděte do místnosti s nápisem „Archiv“ a seberte zde Seznam nákladu. Teď byste již měli mít vše potřebné. Pokud tomu tak není, jedna kopie policejního hlášení se nachází v nákladovém prostoru, ale je těžké ji nepozorovaně získat. Vraťte se zpátky stejnou cestou, jakou jste přišli a vraťte se do Ventrue Tower v centru. Pokud jste nechali na klinice dívku napít se vaší krve, kontaktuje vás nyní a požádá, aby mohla zůstat u vás v bytě. To jí povolte, časem vám kromě činže věnuje i nejsilnější brnění ze hry.
Princi pak odevzdejte všechny předměty, získáte další úkol. Pokud jste na lodi nikoho nezabili (a nehrajete za Nosferatu nebo Tremere), princ vám dá nový byt ve věžáku Skyline. Teď bych doporučoval návštěvu Rodrigueze. Můžete jej přemluvit, aby vás naučil bojovat, zvýší se vám dovednost pro boj zblízka.
Volá se doktor Grout (Calling Dr. Grout)
Vezměte si taxi nebo jděte kanalizací a dostaňte se ke Groutovu zámečku. Spatříte, jak Rodriguez spěšně opouští místo. Vejděte dovnitř. Celý objekt je zamořen ghouly, kteří jsou ale naštěstí hodně slabí. Od vchodu se vydejte chodbou napravo, podlezte nábytek a projděte dveřmi na druhé straně místnosti. Zabijte ghoula stojícího u svíček a zatáhněte nejprve za levý, pak za pravý a následně za prostřední svícen. Mechanismus otevře dveře, ke kterým se nyní vydejte, ale nezapomeňte ze země sebrat knížku Scarlet Torkelsonová: Cirkusová umělkyně (přidá bod do uhýbání). V místnosti za původně zamčenými dveřmi vybijte nepřátele a pohněte dalším svícnem, který otevře padací dveře. Teď se nemáte možnost ztratit, jděte tedy, kam to půjde a po točitém schodišti a lávce přejděte do druhé části sídla, kde sejděte po dalších točitých schodech dolů.
Nyní se dostaňte se do místnosti s krbem a dvěma ghouly. Stiskněte tlačítko nad krbem a projděte. Jděte stále dál, až se dostanete do knihovny, kde jste již byli. S dalším svícnovým mechanismem si hrajte, dokud nerozsvítíte všechny svíce a pak zatáhněte za prostřední. Otevře se nová chodba na dolním patře (animace pohybujícího se regálu s knihami), kam se dostanete po žebříku pod padacími dveřmi. Touto chodbou se dostanete do místnosti s elektrickými výboji. Překonáte je opět pomocí spínačů na stěnách. Mimoto zde najdete i artefakt Tarulfang, který sníží vaší šanci na ztrátu sebeovládání. Pohněte konečně poslední pákou, čímž si otevřete cestu do Groutova doupěte. Dostanete se až tam, kde jste do komplexu vstoupili, ale dveře v místnosti se šachovnicovou podlahou vedoucí do Groutova doupěte budou nyní odemčeny.
Kromě spousty ghoulů najdete i klíč od mrazáku, ve kterém se nachází krevní balíčky. Je možné najít i nějaké zbraně a munici, ale nic, co byste už neměli mít. Opět se nelze moc ztratit, takže projděte chodbou do dosud neprozkoumané části zámečku. Jděte stále dál, dokud nedorazíte do místnosti s ženou uvězněnou za sklem. Pusťte gramofon, což odemkne dveře do Groutovy ložnice.
Po rozhovoru s lovcem upírů začne celý zámeček hořet. Hořícím ghoulům se vyhýbejte a utíkejte, kam to půjde. Nakonec vás naskriptované výbuchy stejně dovedou do slepé chodby, kde se spustí animace, jak proskakujete oknem. Konečně je quest dokončen a můžete se vrátit k princi.
Ochránce starověkého umění (Patron of the Ancient Arts)
Taxíkem nebo kanalizací se dostaňte k muzeu. Objevíte se na jeho střeše, takže projděte dveřmi dolů a jděte chodbou doleva. Dorazíte k polootevřeným dveřím, kde seberte klíč od kanceláře muzea. Nejbližšími dveřmi se dostanete do hlavní části budovy, kde můžete skočit na pterodaktyla a sebrat na něm ležících 100 dolarů. Nicméně pak seskočte dolů a propližte se do pánských umýváren, odkud vlezete do větrací šachty. Tou se dostanete až do místnosti ztrát a nálezů, kde najdete další klíč. V další místnosti naleznete počítač, v němž jsou nepříliš podstatné informace (heslo iluvgabe). V další místnosti sejděte dolů po schodech do sklepení, kde si musíte dávat pozor na kamery. Pokud vás některá spatří, sesypou se na vás policisté a nebudete moci získat zkušenostní body navíc.
V kontrolní místnosti můžete kamery vypnout pomocí hesel velociraptor a pterodactyl. Nicméně to se vám nepodaří bez usmrcení policisty, takže to vlastně postrádá smysl. Proplížit se před kamerami, aby vás neviděly, je hodně těžké, ale získáte více zkušeností. Ještě tu je jedna možnost, že se na to všechno vykašlete a prostě půjdete ke svému cíli přes mrtvoly, protože policisté jsou neuvěřitelně slabí. Jděte po zelené čáře na zemi, až dorazíte k oknu. Rozbijte okno a uvnitř seberte sošku nutnou pro splnění questu okultistický handl.
Pokračujte až na konec zelené čáry, kde v místnosti seberte klíč od dílny. V blízkém počítači najdete kód pro zamčené dveře (2358), heslo do počítače je ihatemyjob. Projděte zakódovanými dveřmi až dojdete do řídící místnosti, opatrně rozbijte okna a uvnitř vypněte lasery a alarm. Heslo k laserům je platypus a k alarmu wombat. Lasery vám tedy nebudou už činit problémy. Za nimi projděte dveřmi nalevo a pokračujte. Konečně dorazíte k vašemu cíli a spustí se animace. Ocitnete se před Ventrue Tower, tak navštivte prince LaCroix a řekněte mu, co se stalo. Tím jsou povinné questy v této části města splněny...
NEPOVINNÉ QUESTY
Hon na Muddyho (Mudd Hunt)
Tento úkol jste dostali po splnění questu Na útěku z kauce v Santa Monice. Takže se vypravte do Věžáku Skyline, konkrétně do bytu číslo 2A, kam se dostanete buď větrací šachtou nebo odemkněte dveře skillem. Poslechněte si záznamník a v bytě seberte Kendo pro pokročilé, což je kniha zvyšující dovednost v boji zblízka. Následně se vydejte k baru Poslední Runda. Naproti němu je sklad a právě do něj vejděte. Promluvte si s bezdomovcem, získáte informace pro Festival Smrti a donuťte ho, aby držel jazyk za zuby. Vyjděte do druhého patra a seberte klíč k pokoji motelu Lucky Star. Ten se nachází v Hollywoodu, takže... Pokračování příště.
Regentova hádanka (The Regent’s Riddle)
Pro dokončení tohoto questu zajděte do budovy, na které je namalováno fialové slunce. Nachází se nedaleko hotelu Hollowbrook. V něm najdete Maximilliana Strausse, který vám zadá nový úkol Mor pro anděly.
Mor pro anděly (A Plague For the Angels) & Legrace s morem (Fun With Pestilence)
Jděte do baru Poslední Runda a promluvte si s Damsel v dolním patře, po chvíli hovoru změní nepřátelský tón a kromě informací vám také zadá úkol Legrace s morem, který se s právě řešeným questem shoduje. Zamiřte do věžáku Skyline do pátého patra, kde bydlí ghoul Paul. Bohužel je mrtev, tak si alespoň poslechněte záznamník a vyjeďte o patro výš, kde otevřete dveře kódem vyřčeným ženou na záznamníku (1203). V bytě seberte klíč od sejfu a vezměte si z něj 200 dolarů (sejf je ve skříni). Promluvte si s Hannah ležící na posteli a dostaňte z ní co nejvíce informací.
Zamiřte do hotelu Empire a zeptejte se recepčního na Jezebel Locke. Klíč od jejího pokoje vám dá jen pokud jste dostatečně přesvědčiví, pokud ne, získáte náhradní v místnosti za recepcí. S klíčem se vypravte do pátého patra. Vejděte do pokoje Jezebel a zabijte ji. V jejím pokoji navíc najdete finanční manuál.
Vydejte se zpátky za Damsel a dozvíte se, že přenašečů moru je více. Jděte si tedy promluvit s bezdomovci chodícími po městě. Většina z nich se s vámi bavit nebude, ale nakonec vás jeden pošle za Tin Can Billem, který se nachází v uličce u baru Poslední Runda. Jděte za ním a dostaňte z něho informaci o příšeře z kanálů. Sestupte do stok poklopem na konci uličky. V kanálech se vydejte rovně, odemkněte dveře paklíčem a pokračujte menšími tunely. Dostanete se do velké místnosti, dojděte k tělu visícímu na zdi. Objeví se nepřítel, kterého po rozhovoru s ním zabijte a vezměte si leták, který po něm zbyl. Vydejte se zpátky za Damsel, která vám sdělí, abyste se vydali do budovy právě se symbolem na letáku.
Vejděte do ní postranním vchodem a chlápkovi řekněte, že jste osvícený a předejte mu nalezený leták. Vyjděte až do třetího patra, na jehož konci se dírami v zemi spusťte o dvě patra níže. Zombíky zabíjejte nejlépe ranou do hlavy, je jich tu dost. Až dorazíte ke dvojitým dveřím, připravte se na tuhou bitku. Zabijte Vicka a vraťte se k Damsel a Maximillianu Straussovi.
Kšeftík (Traffik)
U Tlustého Larryho si kupte nějakou zbraň, pak vám zadá tento úkol. Vejděte do garáže vedle Larryho náklaďáku a větracími šachtami se dostaňte až ke svému cíli. Případně můžete všechny zabít, ale dostanete méně zkušeností. Ať tak či onak, s hledaným kufříkem se vraťte k Larrymu. Dostanete další úkol...
Zpověď (A Confession)
Po splnění questu Kšeftík zajděte do klubu Zpovědnice a promluvte si s majitelkou za barem. Požádá vás, abyste Rusům na parkovišti u hotelu Empire řekli, že nezaplatí výpalné. Udělejte to. Rusy buď zabijte nebo je přesvědčte, aby počkali další měsíc. Pak se vraťte za Venuší.
A její jméno je Venuše (And Her Name Was Venus)
Vydejte se do hotelu Empire, do šestého patra. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob splnění tohoto úkolu je prosté vyvraždění všeho, co se hýbe, včetně vašeho cíle, Borise. Pak se vraťte za Venus a inkasujte odměnu. Pokud se rozhodnete, že na to půjdete jinak, nezabíjejte bodyguardy, ale zkuste se k Borisovi dostat hbitostí svého jazyka. Pak se s ním můžete dohodnout, že pro něj zabijete Venuši. Dostanete úkol Venuše musí zemřít. Vydejte se do klubu Zpovědnice, řekněte Venuši, aby s vámi šla nahoru a tam ji usmrťte. Pak se vraťte za Borisem.
Ukecaná děvka (Attention Whore)
Promluvte si se Skelterem v hotelu Poslední Runda. Pak se vydejte do klubu Zpovědnice, kde pokecejte s ghoulkou Patty. Nejlepším řešením je přesvědčit ji k odjezdu z města, neztratíte tak žádný bod humanity, doporučuji vám tedy počkat, až budete dostatečně přesvědčiví. Jinak ji můžete vylákat ven a zabít. Volba je na vás.
Lidožrout (Necromantic)
Tento quest dostanete, pokud si promluvíte s novinářem v opuštěné nemocnici. Projděte nemocnicí a směřujte stále dolů, přesný popis cesty je zbytečný. Konečně dojdete k upírce Pishe. Ta vám dá za úkol přivést ji onoho reportéra, aby jej mohla sežrat a ukojit tak svůj hlad. Vraťte se tedy zpátky na začátek, novinář tam ale nebude, jen jeho navštívenka. Zamiřte tedy do Skyline do novinářova bytu číslo 4. Seberte fotku a Simona přesvědčte, aby se vrátil zpět do nemocnice. Jděte tam také a promluvte si s Pishou. Dostanete další úkol.
Okultistický handl (Occultish Personality)
O tom, jak získat sošku, se dočtete v questu Ochránce starověkého umění. Druhý hledaný předmět budete moci obdržet až za hodně dlouho, takže pokračování příště...
3. DÍL – HOLLYWOOD
Pokud jste postupovali podle našeho návodu, poslal vás princ LaCroix po stopách ankaranského sarkofágu. Nastupte si tedy do taxíku a nechte se odvézt do další části města, do Hollywoodu. Nosferatu půjdou jako obvykle kanálem.
Epos o Ankaranském sarkofágu (The Epic of the Ankaran Sarcophagus)
Až se trochu zorientujete v novém prostředí, navštivte zlatnictví Izáka Abramse, které se nachází na konci ulice. Vzhledem k tomu, že ulice je tu jen jedna, nebude těžké zmíněný dům najít. Váš kontakt, Izák Abrams, po vás bude ale chtít nejprve pár laskavostí.
Mrtvá bejvalka (Dead Ex)
A získání ztracené zásilky je první z nich. Vydejte se do internetové kavárny Epicentrum, kde se nalogujte do počítače, nad nímž je do zdi vyryto Zakempovanej klučík. Použijte heslo, které vám dal Izák (kafka). Dozvíte se, kde pátrat dále.
V uličce za podnikem Rychlý Prachy si promluvte s pomateným chlapem a trochu ho zmáčkněte. Jediné, co stačí před svou smrtí říct, je zmínka o Zrzavé Labuti. Od Izáka se dozvíte, že se jedná o dávno zesnulou sexbombu. Budete se za ní muset vydat do mauzolea na místním hřbitově. Tam se v tuto hodinu dostanete jedině dírou ve zdi za stavbou, která trochu připomíná antický chrám.
Prohledejte mauzoleum, na místě posledního odpočinku herečky najdete hledanou videokazetu, kterou bez meškání doneste ukázat Izákovi. Po shlédnutí hrůzné scény budete ihned zaúkolováni.
Snuff už je moc (Snuff is Enough)
Musíte najít druhou část videonahrávky a místo, kde byste měli začít s pátráním, je podle Izáka místní obchod s pornografií. Stavte se tam a promluvte si s prodavačem, který sice nebude moc sdílný, ale nakonec mluvit přeci jen bude (případně pomůže 500 dolarů).
Zvedněte telefon vedle sámošky a volajícímu na jeho větu odpovězte přesně to, co vám prodavač poradil. Hlas v telefonu vás odkáže na hotel Luckee Star, konkrétně pokoj číslo dvě. Tam ale kromě balíčků s krví a zlatého prstenu naleznete jen klíč od dveří v internetové kavárně. Neváhejte tedy a použijte jej k odemčení dveří v zadní místnosti Epicentra. Začnou vás napadat podivné příšerky, které sice nejsou příliš silné, ale zato je jich poměrně dost. Nemáte se kde ztratit, takže jděte tam, kam to půjde a po cestě zabíjejte vše, co se pohne.
Kam až vede stezka králů (Going the Way of Kings)
Po shlédnutí záznamu na videu vás Izák pošle do rezidence na Stezce Králů, kde se podle něj hrůzy zachycené na nahrávce odehrály. Na místo určení vás odveze taxi, Nosferatu půjdou opět kanálem.
Projděte postranními dveřmi a vylezte do vyššího patra po dřevěných lištách na zdi. Konečně vystoupejte po točitých schodech až ke vstupu do samotného domu. Vstupte dovnitř a zabíjejte nabíhající příšery. Ve druhé místnosti najdete předmět Fetiš z mumie, který urychluje regeneraci. V lednici o kousek dál se chladí krev, tak si ji vezměte.
Snažte se jít stále níž a níž, po krátké chvíli vstoupíte do velké místnosti, kde na vás bude čekat sám tvůrce oněch zrůdných filmů. S namodralým příslušníkem klanu Tzimisce můžete vést vcelku zajímavý rozhovor, ale stejně vám nezbude nic jiného, než si to s ním rozdat na férovku. On samotný vám neublíží, ale vyvolává si vám již dobře známé příšerky, které vás budou obtěžovat. Nicméně se jimi nenechte vyvést z konceptu a neustále běhejte po místnosti a zaměřte své zbraně na teleportujícího se vampíra. Až se mrtev propadne do země, zlikvidujte zbytek příšerek a vydejte se dveřmi do katakomb.
Nyní se tedy vlastně vracíme zpět ke questu Epos o Ankaranském sarkofágu, neboť ostatní úkoly jsou splněny. Takže vzhůru do podzemí.
První část podzemí
V první části katakomb vás bude napadat pár příšerek, nejlépe se asi dají likvidovat požární sekerou nebo jinou kontaktní zbraní, neboť nábojů je pro ně snad škoda. Nebudu vám popisovat přesnou cestu, neboť je to zbytečné. Mapa je udělaná tak, abyste tu správnou cestu vždy brzy našli, upozorním jen na klíčová místa.
To první je hned na začátku úrovně, kde si ze záznamu mrtvého pracovníka správy kanalizací můžete přečíst, co se tady děje. Dalším důležitým místem je kancelář, kde naleznete další pracovní deník, tentokráte poněkud staršího data. Dveřmi z této místnosti se můžete vrátit zpět do Hollywoodu, pokud trpíte nedostatkem krve či munice – raději se zásobte, budete to potřebovat. Nicméně i tak si myslím, že by vám zásoby z blízkého skladu měly vystačit.
Prolezte malými kanalizačními rourami až do místnosti, kde se nachází velký červený ventil, otočte jím a proud vody vás spláchne do další části.
Druhá část podzemí
Ve druhé úrovni katakomb začínáte pod vodou a proud vás žene mezi lopatky kanalizačního stroje, tudíž se musíte stihnout zachytit žebříku po levé straně než vás stroj semele. Opět budete bojovat s příšerkami. Vejděte rourou do druhé, téměř identické, místnosti a lopatky stroje zastavte vhozením jednoho z barelů do proudu vody. Pak budete moci vylézt do další sekce, kde vás napadne větší množství příšerek.
Pokračujte, jak to půjde a dojdete do částečně zaplavené řídící místnosti, kde z přístroje probíjí elektřina. Pokuste se přejít na druhou stranu, lávka pod vámi se zhroutí. Svůj průběh elektrickým polem si načasujte tak, aby vás výboje zranily co nejméně. Prolomte se do zamčené místnosti a elektřinu vypněte.
Nyní přehoďte spínač na řízení pumpy na Vypnuto, počkejte až se rozsvítí zelená kontrolka a pak pumpu opětovně zapněte. Co nejrychleji skočte do vody a plavte úzkou chodbou vstříc čerpadlu. Pokud budete dostatečně rychlí, nebude proud dost silný, aby vás vyplavil zpět. Napoprvé se vám to asi nepodaří, ale až budete téměř u čerpadla, plavte napravo do rezervoáru číslo dvě. Nádrž je zaplavená, tudíž se již můžete dostat do tunelu, který vede do další části katakomb.
Nejsilnější nepřítel
V této sekci se připravte na velké množství soubojů s novými monstry. Prvním z nich je jakýsi obtloustlý mutant, který vrhá zelené koule. Několik dobře mířených ran z brokovnice a úkroky do stran jej pošlou do patřičných mezí. Vydejte se doprava, pokud se chcete vrátit do města pro zásoby nebo doleva, pokud potřebu k přerušení akce necítíte.
Dojděte k zamčeným dveřím, otevřete si je paklíčem, překročte lávku a podívejte se do očí nejsilnějšímu řadovému nepříteli, se kterým se v katakombách setkáte. Tahle věc se šesti končetinami a dvěma hlavami hravě spolyká dva plné zásobníky z brokovnice, takže se snažte co nejvíce pohybovat, nebo se vyzbrojte katanou z questu Akce s vrahounskou striptérkou a sekejte do obludy hlava nehlava. Až monstrum skolíte, opatrně přejděte po římse u zdi k ventilační šachtě a projděte do předposlední úrovně katakomb.
Okraj hluboké jámy
Ocitnete se na okraji velmi hluboké jámy, seskakujte postupně dolů po rourách na okrajích díry a nakonec se nenechte příliš zranit vrtulemi jakéhosi obrovského větráku. Vyjděte z této místnosti a dejte se vlevo. Po cestě zabíjejte vše, co vám přijde před zaměřovač a vězte, že toho bude opravdu hodně. Téměř všechna dvouhlavá monstra stojí ve výklencích podél stěn, takže můžete využít jejich nepříliš vyvinuté inteligence a postavit se k nim tak, abyste viděli jen jejich část a prostě je zastřelit bez odporu.
Ať už budete bojovat čestně nebo nikoliv, snažte se odbočit do chodby vedoucí doprava nahoru (je tam jenom jedna, nemůžete to minout). Najdete tam elektronický klíč. Pokračujte pak dále chodbou, ze které jste uhnuli až se dostanete do velké místnosti s počítačem a jakýmsi lešením. Použijte počítač k otevření dveří v zemi a skočte do temnoty.
Poslední část podzemí
V této poslední části již bojovat nebudete, přejděte v klidu přes chatrnou lávku vedoucí až do úkrytu tří upírů nosferatu. Vášnivý hacker Mitnick, který si nemůže svůj nynější stav vynachválit a bývalá topmodelka Imalia vám zadají dva vedlejší questy, o kterých se dočtete dále. Poblíž příbytku Imalie se nachází malý sklad, bonusový předmět.
Pokračujte dále až dojdete do místnosti, kde u prostřeného stolu leží tři umrlci. Promluví k vám neviditelný Gary. Po chvíli hovoru se ale odhalí, nicméně za informace bude chtít, jak už to tak bývá, laskavost. Ovšem o tom až příště, neboť se budete muset vydat do Čínské čtvrti...
NEPOVINNÉ QUESTY
Hon na Muddyho (Mudd Hunt)
Minule jste našli klíč od pokoje číslo šest v hotelu Luckee Star. Stanete se svědky vraždy a tento úkol bude konečně ukončen. Vražda nicméně způsobí posun v dalším rozdělaném questu, a sice...
Festival smrti
Vrah po sobě zanechá navštívenku společnosti Brothers Salvage. Vraťte se do Santa Moniky a zajděte na šrotiště Brothers Salvage, které se nachází hned vedle staré známé firmy Sunco Gasoline. Na šrotišti na vás ale masový vrah bude již čekat a pokusí se vás usmrtit, takže si dávejte pozor. Nakonec vraha dostihnete u jeřábu. Můžete jej buď přesvědčit, aby přestal vraždit, což vám získá bod humanity, ale porušíte maškarádu nebo jej zabijte.
Akce s vrahounskou striptérkou (Hot Stripper Assassin Action)
Navštivte noční klub Vesuvius a promluvte si se svůdnou vampírkou u baru jménem Velvet Volour. V soukromí svého salónku vám sdělí, že ve městě jsou lovci upírů a jednou z nich je Svůdkyně, prostitutka nyní pracující v místním pornografickém obchodě Kotel Hříchů. Vydejte se tam. Od prodavače se dozvíte, že privátní služby jsou poskytovány pouze až odejdou všichni diváci peepshow. Sejděte po schodech dolů, vloupejte se do kanceláře manažera a nalogujte se do počítače. Heslo pro peepshow je „hrisnik“. Z počítače zavřete jedno okénko. Druhé ale zavřít nepůjde. Proto musíte na chodbě stojící automat vyměňující drobné buďto pomocí dovednosti vykrást nebo prostě rozbít. Každopádně z něj vyndejte 150 dolarů, chlípníkovi brzy dojdou drobné a odejde.
Pokuřující tanečnici přesvědčte, že na ni někdo venku čeká. Pak vám již nic nebrání vloupat se do dveří s cedulkou „Zaměstnanci“ a Svůdkyni usmrtit. Moc se s ní nehandrkujte a prostě jí vysajte do poslední kapky krve. Mimochodem, po zabití Svůdkyně dostanete velmi účinnou sečnou zbraň – katanu, která má tu výhodu, že pro ní nemusíte shánět náboje. Pak se vraťte k VV, která vám zadá další úkol.
Béčkový pisálek (B-Rated Writer)
Jděte do hotelu Luckee Star a promluvte si s recepčním Davidem. Je to poněkud potrhlý scénárista, ale pokud na něj trochu přitlačíte, rozpracovanou story o upírech vám dá a dokonce udá i svého informátora. Vraťte se do Santa Moniky a na pláži potkáte osamoceného udavače Julia. Ten bude svého činu hluboce litovat a začne prosit, abyste jej ušetřili navzdory tomu, že ohrozil maškarádu. Pokud jej usmrtíte, dostanete bod zkušenosti. Necháte-li jej jít, získáte bod humanity. Volba je na vás. Pak se vraťte za VV.
Za noc zemřeš jen jednou (You Only Die Once a Night)
Tento úkol dostanete od Romera, kterého najdete v domě na hřbitově. Jeho úkolem je hlídat, aby se v noci zombíci nedostali ze hřbitovních bran. Nicméně si potřebuje na pět minut odskočit a po vás chce, abyste to vzali za něj. Je to jeden z těžších úkolů ve hře, ale odměna stojí za to.
První dvě minuty se nic moc neděje a zombíků je jako šafránu, ale pak se začnou rodit tak rychle, že je nemáte šanci postřílet. Na střílení raději zapomeňte úplně, neboť při takovém množství pohybujících se objektů hra naprosto nehorázně trhá a přesné míření na hlavu je zhola nemožné. Raději tedy vytáhněte požární sekeru, zmasakrujte nemrtvé u jedné brány a co nejrychleji běžte ke druhé a tímto způsobem pendlujte mezi oběma napadanými místy. Nakonec by se vám to s odřenýma ušima mělo podařit. Odměna je sladká, nejenže si můžete nechat silnou pušku Jamie Sue, ale také vás Romero naučí lépe střílet.
Kuplířství pro Romera (Pimpin‘ For Romero)
Tento úkol získáte pouze pokud odmítnete úkol popsaný o několik řádků výše. Opusťte hřbitov a přesvědčte jednu z prostitutek, aby šla utěšit Romera. Až najdete povolnou sexuální pracovnici, doveďte ji k Romerovi a shrábněte odměnu. Pokud hrajete za ženskou postavu, můžete nabídnout jako utěšitelku sebe sama, a tento úkol tak vyřešit rychleji.
Jídlo nejlépe servírované na studeno (A Dish Best Served Cold)
Po příjezdu do Hollywoodu si přečtěte maily ve svém bytě. Princ LaCroix vám sdělí, že má zájem, aby kavárna Cavolleti zkrachovala. Proto musí dostat v odborné recenzi co nejhorší hodnocení. Vydejte se tedy do zmíněného podniku. Recenzenta najdete u stolu poblíž vchodu do kavárny. Splete si vás s číšníkem, přesvědčte ho, že obdivujete jeho práci a že tato kavárna nestojí za nic. Až se vám to podaří, bude úkol splněn. Vraťte se do svého bytu, přečtěte si mail a vyzvedněte odměnu ze schránky.
Spletitá síť (A Tangled Web)
O vaše služby bude mít zájem hacker Mitnick, kterého najdete v poslední úrovni katakomb. Promluvte si s ním, bude po vás chtít, abyste rozšířili jeho počítačovou síť. Pak si přečtěte zprávy od něj ve své e-mailové schránce a vyzvedněte klíč pro změnu ze schránky skutečné.
Vydejte se do budovy Megahurtz ve čtvrti Santa Monika. Použijte postranní vchod z uličky za Asylem. V první místnosti vejděte do větrací šachty, prolezte jí až do zamčené místnosti a použijte počítač. Heslo do něj je Gil Bates. Vraťte se zpět do svého bytu a vyzvedněte si e-maily a kameru ze schránky.
Pak běžte do divadla Nocturne v Centru. Musíte se tam ale dostat kanálem. Správný východ ze stok najdete pomocí map, které se zde nacházejí. Uvnitř se nesmíte nechat vidět, takže se opatrně pližte a umístěte kameru na místo určení pospané v e-mailu od Mitnicka. Pomocí počítače (heslo „Break a Leg“) v místnosti na konci chodby kameru aktivujte a vraťte se do svého bytu.
Opět si přečtěte poštu a seberte klíč ze schránky. Vaším nynějším cílem jsou Metalhead Industries v Hollywoodu. Uvnitř se propližte k počítači v dolním patře (heslo „codpiece“) a odemkněte si patro horní. Propližte se nahoru do odemčené kanceláře a nabourejte zdejší PC (heslo „Bang Your Head“ a heslo k sejfu „Turbo Lover“). Z něj si odemkněte sejf a seberte z něj disk. Vraťte se do svého bytu. Pokračování úkolu příště...
Modelová občanka (Model Citizen)
Imalie, která žije v poslední úrovni katakomb, vás požádá, abyste umístili tři kamery do bytu její bývalé rivalky. Již jen pro překvapující zakončení tohoto úkolu vám doporučuji Imalii vyhovět.
Oběť vašeho snažení, Tawni, najdete v hotelu naproti Luckee Star. Musíte se opatrně proplížit celým bytem a umístit webové kamery na vyznačená místa. Pak je aktivujte pomocí počítače (heslo kleopatra). Tím je úkol dokončen, vraťte se za Imalií a nezapomeňte se podívat na noviny ležící na jejím stole...
Holka z obálky (Cover Girl)
Pokud naštvete Imalii a nebude se s vámi chtít bavit, opatřete ji časopis pro pány, na jehož obálce je zachycena ještě ve své lidské podobě. Koupíte jej v Kotli Hříchů, přijde vás na 500 dolarů, ale cenu můžete ukecat na čtyři stovky. S časopisem se vraťte za Imalií a bude vše v pořádku.
Odchrličovací služba (Gargoyle Removal Service)
Po dokončení questu hlavní dějové linie Mrtvá bejvalka navštivte Izáka a zeptejte se ho, zda pro něj nemůžete ještě udělat něco navíc. Požádá vás, abyste odstranili gargoyláka z asijského divadla, od něhož vám dá klíč.
Navštivte Maxmiliana Strausse v Centru, poví vám o gargoylovi velmi zajímavé informace, které ale neprozrazujte Izákovi, jinak nebudete moci ukončit hru na straně Kamarilly. Po návštěvě Strausse se vydejte zpět do Hollywoodu a vejděte do divadla.
Hned po vstupu vás konfrontuje hledané monstrum. Doporučuji vám jej raději přesvědčit ke spolupráci ústně, neboť má hodně tuhý kořínek. Nicméně pokud se jej rozhodnete zabít, použijte kladivo nebo holé ruce. Kulkami ani sečnými zbraněmi mu na kobylku nepřijdete.
Lovení lovci (Hunters Hunting)
Promluvte si s Ashem, vlastníkem klubu Asp Hole. Má strach o svůj život, neboť o něj usilují lovci upírů. Máte dvě možnosti, buďto přesvědčit chlápka stojícího dole, aby si vyměnil šaty s Ashem, což vám vydělá 250 dolarů nebo prostě lovce upírů natvrdo postřílet. Pokud si vyberete násilné řešení, získáte peněz dvakrát tolik. Pokračování návodu příště...
Dopravte se tedy do nově zpřístupněné části města a trochu se porozhlédněte. Rozhodně by nemělo být těžké najít zlatý chrám, ve kterém sídlí vůdkyně místních upíru, Ming Xiao. Určitě ji tedy navštivte. Po chvíli rozhovoru vám řekne, že o zmizelém agentovi nic neví, ale majitel restaurace Rudý Drak jménem Wong Ho by něco tušit mohl. Nasměrujte tedy své kroky do zmíněného pohostinství, ale ihned po opuštění chrámu se stanete svědky únosu. Nevěnujte tomu ale zatím pozornost.
V restauraci se nechte uvést k Wong Ho v horním patře. Aby to nebylo tak jednoduché, Wongova dcera byla unesena a dokud ji nezachráníte, Ho vám nic neřekne. Takže než budete moct pokračovat v plnění úkolu pro Garyho, musíte najít Wongovu dceru.
Unesená (Kikinapped)
V zásadě se nejedná o nic těžkého. Vejděte do masážního salónu Lotus Blossom, místní osazenstvo rozsekejte na kusy a celou budovu vybrakujte. Můžete v ní najít trochu peněz a nějaké předměty na prodej. Celkově je ovšem orientace natolik jednoduchá, že se nemá cenu o tom podrobněji rozepisovat.
Pokud vám tento poněkud brutální přístup nesedí, můžete paklíčem otevřít zamčené dveře u vstupu do budovy a ke Kiki se proplížit a pak rychle utéct. Je to jako vždy jen na vás. Až zachráníte Kiki, vraťte se za Wongem do Červeného draka. Po chvíli rozhovoru se dozvíte jméno svého dalšího kontaktu. Je jím vlastník skladiště jménem Zhao.
Bývalý gangster (Original Gangster)
Vydejte se tedy bočními uličkami ke skladu, opět není těžké jej najít. Vyjděte po schodech nahoru a promluvte se Zhaem. Jen co vám stačí sdělit kód ke dveřím klubu Glaze, vtrhne do skladiště početný gang Tongů. Počkejte, až se jim podaří Zhaa usmrtit, vezměte si jeho Colt Anacondu a své nohy na ramena. Nejjednodušší je rozbít sklo kanceláře a běžet ke dveřím v zákrytu za regály. Bojovat proti takové přesile je jednak náročné a jednak byste z toho nic moc neměli. Kdo uteče, ten taky vyhraje.
Dračí ocas (Dragon’s Tail)
Vydejte se tedy do klubu Glaze. Vedou do něj pouze dvoje zakódované dveře, jejichž kombinaci (725) jste se dozvěděli od Zhaa. Vstupte dovnitř a buď Číňany utopte v krvavé lázni nebo se propližte do kanceláře jejich vůdce Johnyho v horním patře. Ať už se dostanete do Johnyho kanceláře tiše nebo přes mrtvoly, promluvte si s ním. Sice vám toho moc neřekne, ale zato na něj z obrazovky promluví postava s přezdívkou „Mandarin.“ Dokažte Johnymu smutný fakt, že vás svou směšnou pistolkou opravdu nezastřelí a pošlete jej do pekel. Mandarin vás pak pozve do svého mrakodrapu, kde údajně drží i Baraba.
Račte vstoupit (Come Into My Parlor)
Vaším cílem je mrakodrap syndikátu Fu. Opravdu jej nemůžete minout, nachází se nedaleko místa, kde do čínské čtvrti dojíždí taxík. Uvnitř s vámi bude Mandarin mluvit prostřednictvím intercomu a donutí vás vstoupit do jakéhosi výtahu. Nezbude vám, než se jeho vůli podřídit a dělat mu pokusného králíka. Po počátečním ozařování a zplynování, které vám ale nijak neublíží, projděte do další místnosti, kde musíte překonat laserovou síť. Není to nic těžkého, stačí si počkat, až budou lasery v té správné poloze a proběhnout.
V další místnosti se nenechte rozsekat jakýmisi vrtulemi. Nechcete přece Mandarinovi ukazovat, jak rychle vám dorůstají končetiny. Vytaste tedy nějakou střelnou zbraň a rozbijte napájecí články za jednotlivými stroji. Další test je vcelku humorný, protože se vás pokusí zabít chlápek v gumovém oblečku máváním dřevěným krucifixem. Mandarinův závěr je jasný: „Potvrzení smrtícího účinku kříže na upíry (Van Helsingova hypotéza) – negativní.“
Teď se budete muset vypořádat s bojovou jednotkou vyzbrojenou brokovnicemi a štíty. Nejedná se o nic těžkého, tak vojáky zlikvidujte. Ani s předposledním testem byste neměli mít žádné problémy. Stačí, když jednoduše zničíte všechny elektrické cívky na stropě místnosti ještě než vás stačí zranit. Žádné elektrošoky se tak konat nebudou.
V poslední místnosti na vás čekají plamenomety. Vystřelte do jednoho z nich a využijte děr ve zdi vzniklých následným výbuchem a utečte. Zabijte stráže a pronásledujte Mandarina. Nakonec jej snadno dostihnete. S jeho likvidací problémy nebudou. Nezapomeňte si z jeho mrtvoly vzít klíč, kterým osvoboďte Baraba z jeho vězení.
Nyní se vracíme k plnění questu Špion Barabus. Nalogujte se do počítače a pomocí hesla freedom si otevřete zamčené dveře do serverovny. Smažte všechny údaje o upírech (heslo „autopsy“) a je vymalováno. Pokud jste dostatečně dovední, můžete paklíčem otevřít zamčené dveře a v místnosti za nimi sebrat moc zajímavé věcičky a zjistit určité informace podkreslující celkovou atmosféru hry.
Vyjděte z budovy a zvedněte vyzvánějící telefon. Úkol je splněn a můžete se hned vrhnout na další. Příslušníci klanu nosferatu se mohou těšit na svůj vlastní útulek ve stokách Centra.
Večeře po italsku (Italian Dinner)
Zásobte se krevními balíčky a municí a nasedněte do taxíku směr panství rodu Giovanni. Mají zrovna sešlost, takže se dovnitř dostanete jen s pozvánkou. Tu ale není těžké získat od páru stojícího u cesty. Žena to poněkud přehnala s pitím, takže jejímu manželovi řekněte, ať si ji odvede domů. Pozvánky si s sebou ale nevezmou, takže je ukažte strážci s máte cestu do sídla volnou. Na to však potřebujete lepší dovednosti komunikace a tak, pokud nepochodíte, můžete jít cestou krve – zabijte strážného u zadního vchodu do vily.
Uvnitř se nachází tři členové rodiny, kteří mezi sebou zápolí o přijetí mezi rodinnou smetánku. Pokud jste opravdoví mistři slova, můžete si rozhovory s nimi přijít na nějakou tu zkušenost. Každopádně se potřebujete dostat do knihovny, odkud vede cesta do nižších pater panství. Tam se dostanete buď jako obvykle přes velkou hromadu mrtvol anebo pokud svedete ženu v bílých šatech napravo od vchodu. V knihovně zatáhněte za páku a sejděte do balzamovací místnosti, kde se nachází Giovanni Book, aneb druhý předmět potřebný ke splnění nepovinného questu Okultistický handl..
V ní paklíčem odemkněte dveře nebo zatáhněte za páku u stolu a seskočte do dolního patra plného zombíků. Naštěstí jsou tito nepřátelé velmi slabí, takže s nimi nebudou příliš velké potíže. Není se kde ztratit, a tak vám nebude v cestě do nižšího patra kromě chodících mrtvol nic bránit. Konečně jste se dostali k vytouženému ankaranskému sarkofágu. Bohužel je hlídán dvěma tuhými Kuei-jin vampíry, kteří pro vás nebudou mít moc pochopení. Porazit je budete muset na férovku, bohužel se není kam schovat. Po jejich skonu bude ankaranský sarkofág ve vaší moci.
Ovšem vyvstal další problém... Nikdo sarkofág neumí otevřít, ale nebojte se! V posledním díle návodu budete mít možnost zakončit své putování jedním z pěti odlišných konců.
NEPOVINNÉ QUESTY
Spletitá síť (A Tangled Web)
Ve svém bytě si opět prohlédněte mail a vyzvedněte klíč ze schránky. V čínské čtvrti se vydejte se do budovy Kamikazi Zen. Tentokráte se nemusíte plížit, takže je to o to jednodušší. Jděte dveřmi napravo a pomocí hesla gwailo spusťte na počítači virus hooligan, přesně podle Mitnickových instrukcí.
Nově odemčenými dveřmi nyní můžete projít do dalších místností, kde si z počítačů můžete zjistit přístupový kód do serverovny (4567). Projděte si obsah zdejších počítačů („waterloo“ a „elba“), ze kterých zjistíte přístupové heslo k hlavnímu serveru. Nyní sejděte do serverovny samotné a použijte přístupový kód. Aktivujte poslední součást počítačové sítě pomocí hesel „nirvana“ a „nippelhcs“, která jste se jistě dozvěděli sami z mailů. Nakonec jděte do kanceláře Roba Neslera a pomocí zdejšího počítače si otevřete cestu ven. Úkol splněn.
Peklo bez očí (Eye Gouge Hell)
Tento úkol vám zadá poněkud zvláštní prodavač pan Ox ve svém krámku Bílý Obláček. Nebyl spokojen se službami svého zaměstnance, a tak máte za úkol mu sehnat jeho oči. Jedná se sice o úkol poměrně morbidní, na druhou stranu je jeho splnění snadné. Váš cíl leží mrtev v chladničce v Chiki Mei-Mei, kam se snadno dostanete zadním vchodem. Kolem dvou strážných uvnitř se můžete snadno proplížit, ale klidně je zabijte.
Pěstitel smůly (Bad Luck Farmer)
Jedná se o druhý quest od pana Oxe, který dostanete až mu seženete zmíněné oční bulvy. Vydejte se do masážního salónu Lotus Blossom, kde jste možná již veškeré osazenstvo vybili při plnění úkolu hlavní dějové linie. Ale to teď není podstatné. Sejděte po schodech dolů do šaten a do skříňky s nakresleným černým kolečkem vložte květinu přinášející smůlu. Nicméně si vás majitel oné skříňky všimne a nezbude vám, než jej usmrtit. Informujte o události pana Oxe, ten bude velmi nadšen, že jeho rostlinka zafungovala a vydá vám odměnu.
Na rybách (Gone Fishin)
Promluvte si s Yuki v Chiki Mei-Mei. Je to lovkyně démonů, ale přesto se s vámi bude bavit a řekne vám, že je jejím úkolem usmrtit démona Hengeyokai, který se v čínské čtvrti nepochybně nachází. Vaše první kroky by měly směřovat k Ming Xiao do zlatého chrámu. Od ní se dozvíte, že baví klienty restaurace Rudý Drak. Promluvte si tedy s osobou sedící v rohu u stolu a domluvte si s démonem schůzku v Rybí trh Zlatý Oceán, což je budova hned vedle Zhaova skladiště. O schůzce informujte Yuki a společně pak vstupte do skladu ryb. Konfrontuje vás velká fialová chodící ryba. Patrně nejlepší taktikou proti ní je nechat Yuki bojovat zblízka katanou a střílet do ryby útočnou puškou. Po chvíli by měl démon padnout mrtev k zemi.
Zabijácké šachy (The Hitman Impasse)
Tento úkol dostanete od jednoho ze dvou nájemných vrahů v důchodu. Jeden z nich věští budoucnost před zlatým chrámem a druhý pendluje mezi barem a záchodky v restauraci Rudý Drak. Každý z nich vám nabídne desetiprocentní podíl na jejich společném jmění za vraždu toho druhého a získání jeho klíče od sejfu. Střídavými rozhovory s oběma důchodci můžete částku navýšit až na 80% z podílu, což činí 1000 dolarů a čtyři zkušenostní body. Nicméně pokud se vám podaří oba bývalé přátele usmířit, nedostanete sice žádné peníze, ale zkušenostních bodů rovnou šest.
Existuje jistý trik, kdy si dohodnete padesátiprocentní podíl na penězích, zavraždíte druhého z dvojice, vrátíte se k prvnímu a přesvědčíte jej k usmíření. Tak můžete získat zkušenostních bodů rovnou deset. Pokračování návodu příště...
ZÁVĚREČNÉ QUESTY
Pokud jste postupovali podle našeho návodu, získali jste pro prince LaCroix vytoužený ankaranský sarkofág a nyní stojíte před problémem, jak jej otevřít.
Společnost na ochranu profesorů (Society For the Preservation of Professors)
Po rozhovoru s upírem Beckettem v princově kanceláři se dozvíte jméno muže, který jediný dokáže rakev otevřít. Je jím Ingvar Johansen. Bohužel se za ním budete muset vydat až do samotného sídla lovců upírů. Doporučoval bych vám ale předtím, než se taxíkem či stokami vydáte na místo určení, dokoupit zásobu munice do ostřelovací pušky Jamie Sue.
Do zámečku samotného ale není zrovna jednoduché se dostat kvůli početné ostraze. Na férovku všechny strážce určitě nezvládnete, tak vám nezbude než využít jejich slabší umělé inteligence a likvidovat je po jednom či po dvou. Necítíte-li se na boj, propližte se co nejblíže ke vchodu do budovy a pokud si vás nepřátelé všimnou, prostě naběhněte ke dveřím a následný loading vás pronásledovatelů zbaví.
Laserem odpalované bomby uvnitř budovy by vám mohly ublížit, ale můžete je zneškodnit pomocí počítače, do něhož se dostanete pomocí hesla „soc.“ V centrální místnosti najdete deník Grunfelda Bacha, kterého jste již potkali a zanedlouho se s ním střetnete znovu. Vyjděte po schodech nahoru a seberte klíč od suterénu. Kromě toho se zde válí manuál střelby, tak si jej nezapomeňte vzít. S klíčem se snadno dostanete do suterénu budovy. Vchod do další lokace je ukryt za jedním ze sudů, odsuňte jej tedy pryč a vstupte.
V tunelech se nemáte kde ztratit. Jsou zde v podstatě jen dvě velké místnosti. V jedné z nich je uvězněn Ash. V té druhé, větší, se nachází malý člun, na kterém za pár chvil upláchnete, hlídkuje poměrně početná ostraha. Jeden ze strážců má u sebe klíč k Ashově cele. Za jeho vysvobození sice nic nedostanete, ale pokud mu při rozhovoru věnujete trochu krve, získáte bod humanity. Pak se vraťte do oné velké síně, připravte se na souboj s místním hlavním záporňákem a vstupte dále.
V obrovské hale na vás už bude čekat Grunfeld Bach se svojí puškou. Pokud jste se řídili návodem a zakoupili si náboje do Jamie Sue, neměl by být velký problém Bacha ustřílet rychleji, než udělá to samé on vám. Boj zblízka může být vzhledem k velikosti prostoru a teleportovací schopnosti vašeho soka poměrně zdlouhavý. Dejte si pozor i na jeho kříž, který vás dokáže oslepit.
Až konečně Bach padne, vyjděte po schodech nahoru a promluvte si s Johansenem. Až vám řekne vše, co jste potřebovali slyšet, pokuste se odejít. Vůdce lovců upírů nebyl zrovna úplně mrtev a ještě stihl odpálit bombu. Rozběhněte se tedy co nejrychleji ke člunu, mělo by vám to vyjít vcelku pohodově. Pokud při tom zachráníte i Johansena, získáte bod humanity navíc.
Peklo v hotelu Hollowbrook (Hell at the Hotel Hollowbrook)
Jak je na první pohled zřejmé, odehrál se v sídle prince LaCroix lítý boj. Nestojí za ním nikdo jiný než Sabbat a princ po vás tedy logicky bude chtít, abyste jejich vojáky ve městě zlikvidovali. Princi ale samozřejmě řekněte, co se stalo a vytáhněte z něj 300 dolarů, sám vám nic nedá. Pak se vydejte do hotelu Hollowbrook.
Zde není nad čím koumat, jedná se o čistě akční záležitost. Nedaleko od začátku najdete plamenomet a nejsilnější katanu ze hry. Dál už je to jen na vás. Snažte se vždy dostat dírami v podlaze do nižšího patra. Na patře, kam se dostanete skokem do výtahové šachty, narazíte na kouzelníka vyvolávajícího modrý oheň a jakýsi štít. Pokud se vám nepodaří jej zlikvidovat dostatečně rychle, vězte, že jeho štít můžete překonat jedině útoky z úhlu.
Nakonec musíte dojít ke schodišti vedoucího do doupěte místního bosse, Andreie, kterého jste již jednou museli konfrontovat. Útočit bude skoky z krvavých bazénků nebo z římsy. Nejlépe se mi osvědčila taktika se jeho skoku vyhnout a využít krátkého okamžiku jeho nehybnosti k mířenému zásahu z ostřelovací pušky. Nicméně s menší zásobou krevní plazmy byste jej měli udolat i jakýmkoli jiným konvenčním způsobem.
Až padne, seberte zde louč a vyjděte z doupěte na čerstvý vzduch. Ihned vás osloví Ming Xiao a bude po vás chtít, abyste zradili prince. Je jen na vás, zda přijmete či nikoli, každopádně dojde k zajímavému odhalení. Pokud budete souhlasit, zpřístupní se vám možnost zakončit hru na straně asijských upírů. Každopádně se vraťte k princi, shrábněte odměnu a přijměte další úkol.
Nepřítel mého nepřítele (The Enemy of My Enemy)
Abyste vyjednali spojenectví s anarchisty, vydejte se do baru Poslední Runda. Po cestě vás zastaví Beckett a varuje vás před otevíráním sarkofágu. Nic moc se od něj už nedozvíte, tak pokračujte v cestě. Uvnitř baru si promluvte s Damsel a vymamte z ní informace o úkrytu Ninese Rodrigueze. Pak si to namiřte taxíkem nebo stokami do nové lokace a sice do Griffith Parku. Nastupte do lanovky a vyjeďte za Ninesem nahoru.
Při rozhovoru s Rodriguezem budete napadeni obávanými vlkodlaky. Jeden z nich sejme Ninese a ten druhý půjde po vás. Udržet se čtyři minuty proti nesmrtelné příšeře je poněkud problematické, ale uvnitř hvězdárny to rozhodně neproveditelné není. Pokud chcete vlkodlaka zabít, zapněte elektřinu z budky venku a pak ve hvězdárně otevřete strop pozorovatelny. Jakmile do vzniklého otvoru vlkodlak skočí, zase stropní dveře zavřete a stvůru rozdrťte.
Ať už postrach všech upírů usmrtíte nebo ne, vydejte se po vypršení časového limitu lanovkou zase dolů, kde na vás již bude čekat starý známý Jack s neradostnou novinou, že na vás byla vyhlášen štvanice. Tedy všichni upíři usilují o váš život.
Hon po krvi (Out For Blood)
Objevíte se ve svém příbytku v Santa Monice a vaším cílem je dostat se na druhý konec města ke skládce Brothers Salvage, kam pro vás Jack nechal přistavit taxík. Po cestě vás budou napadat nejrůznější upíři ze všech možných klanů, ale zabít je není moc velký problém. Při rozhovoru s taxikářem se budete muset rozhodnout, jakým způsobem své putování po Los Angeles zakončíte. Celkově můžete hru ukončit pěti různými způsoby:
1) Konec za anarchisty bude přístupný, pokud jste splnili questy Mor pro anděly, Ukecaná děvka a Legrace s morem. Budete muset zlikvidovat jak Ming Xiao, tak prince LaCroix.
2) Pokud chcete zůstat věrni Kamarille, musíte mít splněn quest Regentova hádanka a při plnění úkolu Odchrličovací služba jste nesměli udat Strausse Izákovi. Opět musíte odstranit Ming Xiao i LaCroix.
3) Pokud jste na Ming Xiao byli po celou dobu hry hodní a souhlasili jste, že jí pomůžete odstranit prince, budete moci ukončit hru na její straně. Zemřít bude logicky muset pouze princ LaCroix.
4) Plnili jste všechny princovy úkoly do puntíku? Pak můžete zůstat na jeho straně, i když vás párkrát poslal ke dnu. Stačí vám zlikvidovat Ming Xiao.
5) No a samozřejmě si můžete Los Angeles nechat sami pro sebe. Toto zakončení je k dispozici vždy. Samozřejmě cesta vede jedině přes mrtvoly prince LaCroix a Ming Xiao.
Taxikář vás následně vysadí přesně tam, kde budete potřebovat. Právě nyní je ten pravý okamžik, abyste utratili všechny své těžce naspořené peníze za náboje (zejména do ostřelovačky) a hlavně krev. Pokud jste si vybrali zakončení, u kterého musíte zabít oba hlavní pohlaváry upířího Los Angeles, nechte si ještě trochu peněz na dozbrojení po likvidaci Ming Xiao.
Jak zabít Ming Xiao?
V jejím chrámu v čínské čtvrti na vás bude již čekat celá armáda Kuei-jinů. Tyto bojovníky nelze brát úplně na lehkou váhu, zejména kvůli jejich množství, ale extra silní taky nejsou. Pokud jste experti v plížení, nic vám nebrání se mnoha šarvátkám vyhnout nebo Číňanům pěkně potichu zezadu lámat vazy. V zamčených bednách najdete spoustu munice, pokud jí tedy ještě nemáte dostatek, máte šanci se zásobit.
Vejděte do hlavního chrámu a sestupte po schodech dolů, kde v místnosti s postelemi najdete několik beden s dalšími náboji a jednou kuší. Dávejte si ale pozor na nášlapné pasti. Až dorazíte do místnosti s jakýmsi vodním mlýnem, seskočte dolů, odtlačte závoru na dveřích a na rozcestí se dejte doprava až dorazíte ke zlaté soše. Natlačte dvě jiné menší sošky na plošinky na zemi, čímž si otevřete cestu do posledního patra chrámu.
Zde je vaším hlavním úkolem nalézt čtyři sošky, které se nacházejí v opačných rozích mapy. Dejte si pozor, neboť je hlídají strážci s kušemi a zápalnými šípy. Vražedným pastem se vyhnete velmi jednoduše tak, že zapnete plížení a pasti vám neublíží. Střelců se nejlépe zbavíte jedinou dobře mířenou ranou z Jamie Sue.
Až budete mít všechny čtyři sošky, vraťte se do první místnosti na tomto podlaží a umístěte je podle směru hodinových ručiček (bráno z pohledu od vchodu) takto: slon, kočka, drak, jeřáb. S tím, že slona umístíte na podstavec tvořený čtyřmi tyčemi. Nyní se otevře teleport, který vás přenese za Ming Xiao.
Souboj je to opravdu obtížný, ale pokud nejdříve usekáte nestvůře všechna chapadla, vyprázdníte do ní celý zásobník z ostřelovačky a pak, posilněni svými disciplínami a krevními sáčky, naběhnete, určitě se vám to po pár opakováních podaří. Musíte se hlavně soustředit na tu pravou Ming Xiao a jejích klonů si pokud možno nevšímat.
Jak zabít prince LaCroix?
Po vstupu do Ventrue Tower se zbavte obtloustlého strážníka a normálně vstupte do výtahu, jako vždycky. Před cílem ale budete nuceni vystoupit. Strážníci na tomto patře by vás opravdu neměli nijak ohrozit, tak je zpacifikujte a vyjděte po schodech nahoru do dalšího patra. Zde budou mít výhodu plíživí upíři, kteří se protáhnou okolo stráží v hlavní místnosti a po schodech vyjdou v poklidu na střechu. Rambové budou muset zlikvidovat celou jednotku těžkooděnců, kteří se na vás vrhnou ze střechy, pokud způsobíte rozruch. Nahoře zlikvidujte veškerý odpor, dokud vás neosloví voják opásaný výbušninami. Zlikvidujte jej spolu s jeho kolegy a vezměte si z něj astrolit. Tuto výbušninu pak výtahem pošlete nahoru strážcům, které jistě milé překvapí, že místo upíra vyjela nahoru tikající bomba.
Z takto elegantně vyčištěného patra se pak přesuňte do vyššího patra, kde můžete jako obvykle všechny zabít nebo se po vypnutí světel prostřednictvím počítače proplížit (heslo „hitthelights“). Každopádně vyjeďte výtahem za finálním bossem.
Princův šerif vás napadne svým obrovským mečem, ale nepřekonatelným protivníkem rozhodně není, pokud vhodně využijete hned na začátku bitvy svou Jamie Sue, kdy mu můžete ubrat vcelku bezproblémově takových třicet procent životů ještě než vůbec začne bojovat. Pokud s sebou máte nějaké pytlíky s krví (jakožto, že byste je mít měli), porazíte jej vcelku snadno jakýmkoliv způsobem. Ale šerif se jen tak nevzdá a promění se v okřídlenou příšeru a vyletí s vámi na střechu mrakodrapu.
Tam vás kromě něho samotného budou napadat ještě další upíři a policisté. Nicméně policisté se vám budou náramně hodit, neboť to jsou živé lékárničky a navíc budou střílet hlavně po Chiropteran Behemothovi, jak se ona zrůda nazývá. Létavec není sám o sobě moc silný, ale je opravdový problém jej trefit, protože používá sonický útok, který se vyznačuje hlavně tím, že sníží framerate pod hranici únosnosti. Možná vám trochu pomohou dva reflektory, pokud se vám poštěstí jimi netvora zasáhnout a omráčit. Po chvíli by se vám přeci jen mělo podařit bosse skolit. Pak už nic nebude stát v cestě mezi vámi a závěrem této krásné, i když určitě ne bezchybné hry od firmy Troika Games, která již musela ukončit svou činnost.
RET
4. DÍL – ČÍNSKÁ ČTVRŤ
Pokud jste hráli podle našeho návodu, dostali jste se po dlouhé a strastiplné cestě podzemními tunely k tajemnému nosferatu Garymu. Chcete od něj získat informaci o ankaranském sarkofágu, ale jak už to tak na světě chodí, nic není zadarmo. Musíte se vydat do Čínské čtvrti najít jeho ztraceného agenta, Baraba.
Špion Barabus (I Spy Barabus)
Komentáře
Přehled komentářů
There is certainly a lot to learn about this topic. I like all of the points you have made. liese.infoforwomen.be/map23.php vad Г¤r genteknik
laktosfri mjГ¶lk diabetes infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 7:35)
Hurrah! Finally I got a webpage from where I can in fact obtain useful data concerning my study and knowledge. plumes.infoforwomen.be/map13.php laktosfri mjГ¶lk diabetes
dermalogica age smart age reversal eye complex infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 6:12)
Incredible points. Outstanding arguments. Keep up the great work. prurb.infoforwomen.be/map16.php dermalogica age smart age reversal eye complex
sexleksak för män infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 20. 9. 2020 5:50)
Excellent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just too wonderful. I actually like what you've acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it wise. I cant wait to read far more from you. This is actually a terrific web site. misba.infoforwomen.nl/map4.php sexleksak för män
ald täby kyrkby infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 4:54)
If you desire to improve your experience only keep visiting this web site and be updated with the newest information posted here. prol.infoforwomen.be/map26.php ald täby kyrkby
color touch instamatic infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 3:31)
I quite like reading through an article that will make men and women think. Also, thanks for allowing for me to comment! match.infoforwomen.be/map27.php color touch instamatic
casall foam roll large infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 2:05)
I think the admin of this web page is truly working hard in favor of his website, because here every data is quality based material. acil.infoforwomen.be/map6.php casall foam roll large
velvet smooth apoteket infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 19. 9. 2020 23:48)
Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone! plicr.infoforwomen.nl/map2.php velvet smooth apoteket
rosa slemmig flytning gravid infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 23:25)
Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;) I will revisit once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people. liese.infoforwomen.be/map24.php rosa slemmig flytning gravid
druvor rГ¶tt vin infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 22:04)
What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable familiarity concerning unexpected emotions. omab.infoforwomen.be/map5.php druvor rГ¶tt vin
overknee stГ¶vlar nelly infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 20:45)
You are so interesting! I don't believe I've read through a single thing like this before. So good to discover someone with a few original thoughts on this subject matter. Really.. thank you for starting this up. This website is one thing that's needed on the internet, someone with some originality! lanth.infoforwomen.be/map20.php overknee stГ¶vlar nelly
hypotyreos och graviditet infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 19:21)
What's up colleagues, its wonderful piece of writing about tutoringand fully explained, keep it up all the time. tefur.infoforwomen.be/map18.php hypotyreos och graviditet
hjulet vГҐrgГҐrda Г¶ppettider infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 17:51)
Admiring the persistence you put into your site and detailed information you present. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Wonderful read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account. taris.infoforwomen.be/map1.php hjulet vГҐrgГҐrda Г¶ppettider
apotek kungsängen öppettider infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 16:16)I have been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me. In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before. rost.infoforwomen.be/map20.php apotek kungsängen öppettider
underbara kvinnor vid vatten infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 13:35)
Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually recognize what you're speaking approximately! Bookmarked. Please additionally discuss with my website =). We can have a link change agreement among us berb.infoforwomen.be/map35.php underbara kvinnor vid vatten
best anti aging eye cream infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 12:15)
I want to to thank you for this fantastic read!! I certainly loved every bit of it. I've got you book marked to check out new stuff you post… ciege.infoforwomen.be/map22.php best anti aging eye cream
bästa hårinpackning 2016 infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 10:57)
Hello to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this site, and your views are good for new viewers. acil.infoforwomen.be/map7.php bästa hårinpackning 2016
kattens svans bara hänger infoforwomen.nl
(infoforwomen.nl, 19. 9. 2020 10:41)
Spot on with this write-up, I honestly believe this website needs a lot more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the advice! arin.infoforwomen.nl/map22.php kattens svans bara hänger
gГҐ ner i vikt piller apoteket infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 9:37)
My coder is trying to persuade me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on various websites for about a year and am concerned about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated! prol.infoforwomen.be/map27.php gГҐ ner i vikt piller apoteket
wahl trimmer sverige infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 19. 9. 2020 8:18)
What's up, all the time i used to check web site posts here in the early hours in the dawn, because i enjoy to learn more and more. misli.infoforwomen.be/map13.php wahl trimmer sverige
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62
vad Г¤r genteknik infoforwomen.be
(infoforwomen.be, 20. 9. 2020 8:57)