Dungeon Siege
5. 7. 2007
Když jsem vám před několika týdny poprvé
vyprávěl o království Ehb, nedostal jsem se se svojí partou hrdinů ani do čtvrtiny jejich dobrodružné výpravy. Nyní se však pomalu ale jistě blížíme ke
konci a velké zlo je cítit všude kolem nás. Každý další den je více vyčerpávající než předchozí a některým už docházejí síly. Všichni ale víme, že teď už to nemůžeme vzdát. Musíme se spolehnout jeden na druhého a jednou provždy zničit to, co nikdy nemělo spatřit světlo světa. Na cestách už jme celou věčnost a vzpomínky na předchozí šťastné dny se ztrácejí v mlze. A přitom bylo naše království tím nejbezpečnějším na Aranně. Ani Planina slz a Říše hvězd neposkytovaly takovou jistotu poté, co se k nám dostala skupina těch nejlepších bojovníků 10. legie, spolu s jejich Dozorcem Stínů, uznávaným mágem Merikem. Všechno se událo tak rychle a nezodpovězené otázky nás nyní nenechávají spát. Odpovědi však přijdou již velmi brzy a nevyhnutelná pomsta z minulosti nám ukáže svojí pravou tvář...
Než si však tento příběh prožijete na vlastní kůži, budete si muset Dungeon Siege za těžce vydělané peníze pořídit a na mně teď je, abych vám nové akční RPG představil a posoudil, zdali se vám to vyplatí či nikoliv. Chris Taylor z Gas Powered Games, hlavní designér hry, se v minulosti proslavil zejména
skvělou realtimovou strategií Total Annihilation. Proto není divu, že když před zhruba dvěma lety začal veřejnosti představovat jeho vyvíjející se akční RPG, které strčí všechny podobné a doposavad vydané tituly do kapsy, vzbudil velký zájem nejen novinářů, ale i široké hráčské veřejnosti. Postupem času si tento titul vzala pod kontrolu známá společnost Microsoft, čímž nám sice garantovala vyšší cenu (jak je v jejich herní nabídce obvyklé), ale na druhou stranu i vysokou kvalitu, jelikož si zkrátka nemohu vybavit žádnou